Müşteri bildirimleri ve şikayetleri, her şikayeti armağan olarak gören işletmeleri geliştiren fırsatlar içerir. Müşterilerinizin sesini dinlemek, markanızın güçlenmesi için kritik bir görevdir. Siz de Bildirim ve Şikayet Yönetimi çözümümüz ile tüm kanallardan gelen müşteri talep ve şikayetlerini tek bir yerde birleştirin, çözüm sürecini uçtan uca yönetin ve müşteri memnuniyetini artırın. Müşterilerinizden öğrenerek ürün ve hizmetlerinizi geliştirin.
Web sitenizdeki iletişim formlarını ERM CRM’e hazır web servislerimiz sayesinde kolayca entegre edin. Müşterilerinizin girdiği mesajları ERM CRM’de ya lead’lere (satış fırsatlarına) veya bildirim ve şikayetlere dönüştürün. Telefonla gelen, kurumsal e-postanıza iletilen, satış ekiplerinizin veya çalışanlarınızın sahada rast geldiği, sosyal medyada veya şikayet sitelerinde dile getirilen tüm müşteri bildirimleri ve şikayetleri için ERM CRM’de kayıt açın.
Form tasarım sihirbazım sayesinde işletmenize özel bildirim ve şikayet yönetimi formu tasarlayın. Bildirimleriniz için sınıflandırma ağaçları oluşturun. Bu formu web sitenizle, sosyal medya mecralarınızla, müşteri bildirimleriyle temas ettiğiniz her yerle entegre edin.
İş akış sihirbazımız sayesinde bildirim ve şikayet türlerine özel farklı iş akışları tasarlayın. Çözüm süreleri ve sorumluları belirleyin. Müşteri memnuniyeti için ekiplerinizi koordine edin ve hizalayın. Dashboard ekranları ve izleme listeleri üzerinden bildirim ve şikayet süreçlerini uçtan uca izleyin ve yönetin. Aksayan ve geciken vakalara özel olarak müdahale edin.
Ürün ve hizmetlerinizi geliştirin.
Hazır süreç otomasyon aracımız sayesinde süreç içinde şartlara bağlı olarak kritik süre limitleri belirleyin, otomatik bilgilendirme ve hatırlatma mesajları tasarlayın. Bildirim ve şikayetleri, belirlediğiniz kurallar dahilinde eskale olmasını (otomatik olarak bir sonraki aşamaya taşınma) düzenleyin. Çözümü hızlandırın. Bırakın sistem işlesin, otomasyonun gücünü arkanıza alın, işler ve görevler aksamasın, müşterileriniz beklemesin.
Ekiplerinizin ürettiği çözüm müşterilerinizi ne kadar memnun etti? Ölçmeden bilemezsiniz. ERM CRM’in hazır memnuniyet anketi otomasyonu ile çözüldü olarak işaretlenen bildirimler için otomatik memnuniyet anketlerini tetikleyin ve müşteri memnuniyetini puanlayın. Dilerseniz memnuniyet sağlanmayan çözümler için süreci yeniden başlatın. Tüm anket sonuçlarını özel raporlarla analiz edin, çözüm süreçlerinizi denetleyin ve iyileştirin.
Güçlü raporlama ve analiz araçlarımızla, müşteri bildirim ve şikayetlerini analiz edin. Ürün ve hizmetlerinizde gelişim fırsatlarını tespit edin ve onları iyileştirin. Potansiyel kriz vakalarını daha gerçekleşmeden önleyici bir tedbir olarak önceden tespit edin ve hızlıca önlem alın. Markanızın itibarını koruyun.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetBildirim ve şikayet yönetimi, bir işletmenin müşterilerinden gelen bildirimleri ve şikayetleri almayı, yanıtlamayı veya bunlara uygun çözümler üretmeyi sağlayan bir süreçtir.
Bu süreç, temelde şikayetlerin ve bildirimlerin hızlı ve verimli bir şekilde ele alınmasını, müşteri memnuniyetinin artırılmasını, marka itibarının korunmasını ve işletmelerin müşteri geri bildirimlerinden öğrenme ve gelişmesini amaçlar.
Bildirim ve şikayet yönetimi çözümümüzün öne çıkan faydaları şunlardır:
Küçük işletmeler için çözümümüz kullanıma hazırdır. Orta ve büyük işletmeler için ise onların ihtiyaçlarına özel uyarlamalar yapılarak kısa sürede tasarlanabilir durumdadır.
Müşteri bildirimlerini ve şikayetlerini önemseyen ve bunları etkili bir şekilde yönetmek isteyen her işletme için temel bir çözümdür.
Çözümümüz, ERM CRM’in kapsamlı özellikleri ve araçlarıyla (form tasarım sihirbazı, iş akışı sihirbazı, memnuiyet anketi özelliği, süreç otomasyon araçları, e-posta entegrasyonu, iş ve görev takibi, dashboard ve raporlama araçları vb.) desteklenerek şirket ihtiyaçlarına özel olarak hızlıca tasarlanabilir.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı