Çalışanlarınıza hızlı ve etkili bir şekilde destek sunmak işletmenizin başarısı için kritik öneme sahiptir. Şirket İçi Helpdesk (Yardım Masası) çözümümüzle, çalışanlarınızın yardım taleplerini ve destek sorularını tek bir platform üzerinden kolayca yönetin. Gelişim fırsatlarını tespit edin. Personel memnuniyetini artırın, iş verimliliğini yükseltin, iş gücü kayıplarını azaltın ve işletmenizin daha iyi çalışmasını sağlayın.
Şirket içinde kullanılan cihaz, yazılım ve uygulamalarla ilgili teknolojik yardım ve destek talepleri başta olmak üzere çalışanlarınızın karşılaştığı her türlü sorunu kayıt altına alın. Sık yaşanan problem tiplerini ve iyileştirme alanlarını tespit edin. Arıza kayıt tutanakları ile geçmiş sorunların arşivini (knowledge-base, bilgi tabanı) oluşturun. Geçmiş kayıtlara kolayca erişimi kolaylaştırarak benzer sorunların hızlıca çözülmesini sağlayın.
Şirket İçi Helpdesk Çözümümüz sayesinde açılan her destek çağrısını organizasyon içinde doğru kişi veya ekiplere hızlıca atayın. Problem tiplerine göre çözüm temrinleri oluşturun. Destek ekibinin hangi sorunların çözülmeyi beklediğini kolayca görmesini sağlayın. Sorunların önceliklendirilmesine ve gerektiğinde daha üst seviyedeki destek ekibine yönlendirilmesine (eskalasyon) olanak tanıyın. Destek birimlerinin çözüm hızını ve kalitesini ölçün, çözüm performanslarını geliştirin ve iş sonuçlandırma disiplinlerini artırın.
Şirket İçi Helpdesk Çözümümüz sayesinde açılan her destek çağrısını uçtan uca takip edip yönetin. Süreci tüm taraflar için şeffaf ve izlenebilir kılın. E-posta tabanlı süreç yönetimiyle iletişimi kolaylaştırın. Tüm çözüm bekleyen çağrıları birçok kritere göre (çağrı tipi, problem türü, bekleme süresi, çözüm bekleyen birim, çözecek birim, aciliyet vs.) dashboard ekranlarından izleyin ve analiz edin. Aksayan veya dar boğaza giren çağrıların çözüme kavuşturulması için özel aksiyon setleri geliştirin.
Hızlı çözüm, tam destek, tam memnuniyet
Çalışanlarınızın yaşadığı sorunlara hızlı destek almasını sağlayarak onların iş yapmalarını aksatan engelleri ortadan kaldırın. Biriken sorunların çarpan etkisiyle daha büyük iş kayıpları yaratmasının önüne geçin. İşgücü verimliliğini ve çalışma motivasyonunu yükseltin.
Şirket İçi Helpdesk çözümümüzü vukuat (olay) yönetimi için de kullanabilirsiniz. Vukuat kayıtlarının açılmasını, takip edilmesini ve çözüm aksiyonları geliştirilmesini sağlayın. Bu şekilde kritik olaylara hızlı müdahale ederek şirket içi riskleri etkili bir şekilde yönetin. İş sürekliliğini güçlendirin ve yasal riskleri azaltın.
Destek birimlerinin ürettikleri çözümlerin kalitesini otomatik memnuniyet anketleri ile ölçün. Gerekirse yetersiz çözümler için çözüm sürecini tekrar başlatın. Anket sonuçlarına göre destek birimlerinin ve çalışanların gelişim ve eğitim fırsatlarını tespit edin. İş süreçlerini optimize edin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetŞirket içi helpdesk (yardım masası) çözümü, bir şirketin çalışanlarından gelen teknik destek, bilgi talebi ve sorun çözme isteklerini tek bir platform üzerinden yönetmesine yardımcı olan bir yazılım sistemidir. Bu tür bir çözüm, şirketin içerisinden gelen çağrılara yanıt vererek sorunların veya taleplerin hızlı bir şekilde çözülmesini sağlar.
Şirket içi helpdesk (yardım masası) çözümümüzün şirketlere sağladığı önde gelen faydaları şu şekilde özetleyebiliriz:
Çalışan Memnuniyeti: Şirket içi helpdesk çözümümüz, çalışan sorunlarını hızlı ve etkili bir şekilde çözmeyi sağlar. Çalışanlar, ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt aldıklarında daha memnun olurlar ve daha mutlu çalışırlar.
Verimlilik Artışı: Helpdesk (Yardım Masası) çözümümüz, sorguları, sorunları ve talepleri organize eder ve izler. Bu, çalışanların daha verimli bir şekilde çalışmalarına ve işlerini daha hızlı tamamlamalarına yardımcı olur.
İş Sürekliliği: Arızaların veya sorunların hızlıca çözülmesi, iş sürekliliğini destekler. Bu şekilde organizasyonlar, iş aksamalarını minimumda tutabilirler.
Raporlama ve Analiz: Helpdesk (yardım masası) çözümümüz, organizasyonlara kullanıcı aktivitesi, performans istatistikleri ve diğer önemli veriler hakkında bilgi sağlar. Bu veriler, karar verme süreçlerini geliştirmek ve zayıf noktaları tespit etmek ve iyileştirmek için kullanılır.
Dokümantasyon ve Bilgi Tabanı Oluşturma: Helpdesk (yardım masası) çözümümüz, çalışan sorunlarına ve çözümlerine dair kapsamlı bir veri tabanı oluşturur. Bu, gelecekte benzer sorunlarla karşılaşıldığında çözümleri daha hızlı ve kolay bir şekilde bulmayı ve hayata geçirmeyi sağlar.
İş Güvenliği: Helpdesk (yardım masası) çözümümüz, kullanıcıların yetkisiz erişimine karşı koruma sağlar. Bu da, organizasyonun hassas verilerini koruma açısından önemlidir.
Maliyet Azaltma: Helpdesk çözümümüz, manuel iş süreçlerinin otomasyonu ve verimli iş akışları sayesinde organizasyonların işletme maliyetlerini düşürmesine yardımcı olabilir. Eski usulde e-posta yoluyla takip edilen sorun çözme süreçleri Helpdesk çözümümüz ile dijital bir platform ve sistem içinden takip yönetilmeye evrilir.
Yetkinlik ve Eğitim: Helpdesk çözümümüz, çalışanların gelişim alanlarının ve eğitim eksikliklerinin tespit edilmesine ve bu şekilde yetkinlik ve becerilerinin gelişimine yol gösterir.
Ölçerek Yönetme: İş süreçlerini izlemek ve ölçmek, organizasyonların performanslarını sürekli olarak değerlendirmelerine yardımcı olur.
Rekabet Avantajı: Müşteri hizmetleri ve teknik destek kalitesi, organizasyonların rakiplerinden öne çıkmasına katkıda bulunur.
Şirket İçi Helpdesk çözümümüzü her sektörden her büyüklükte işletme kullanabilir. Bununla birlikte, çalışan sayısının fazla olduğu, farklı lokasyonlarda iş birimleri olan, yazılım veya teknolojik cihaz kullanımı yoğun olan şirketler için temel bir ihtiyaçtır.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı