Şirketler için tedarikçi ilişkilerini yönetmek müşteri ilişkilerini yönetmek kadar önemlidir. Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzle tedarikçilerinizle iletişiminizi geliştirin. Tedarikçilerinizle olan satın alma, sözleşme ve sipariş sürecini elektronik ortamda yönetin. Tedarik sürecinizi optimize edin, maliyetleri azaltın ve sürdürülebilirliği artırın.
Tedarikçilerinizi merkezi bir veri tabanına (ERM CRM platformu) kaydederek, tedarikçi bilgilerini düzenli bir şekilde saklayın ve erişimi kolaylaştırın. Tedarikçilerinizle yaptığınız her türlü iletişim aktivitelerini takip edin.
Elektronik ortamda sözleşme sürecini yöneterek, sözleşme detaylarını izleyin, güncelleyin ve tedarikçilerle ilişkilerinizi netleştirin. Sözleşme onay sürecini hızlandırın. Sözleşmelerinizi ortak doküman sistemine kaydedin.
Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzle satın alma talep onaylarını ERM CRM içinden yönetin. Tedarikçilerinizden gelen teklifleri doküman olarak ERM CRM’e kaydedin. Ürün ve hizmet siparişleri verin, teslimatları takip edin. Tedarik sürecinizi uçtan uca yönetin.
Ürün ve hizmet kalitenizi koruyun!
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetTedarikçi İlişkileri Yönetimi (Supplier Relationship Management – SRM), bir işletmenin tedarik zinciri içindeki tedarikçileriyle olan ilişkilerini stratejik ve etkili bir şekilde yönetme sürecidir. Bu süreç, tedarikçilerin seçimi, değerlendirmesi, yönetimi ve geliştirilmesi ile ilgili faaliyetleri içerir. Tedarikçi İlişkileri Yönetimi, tedarikçilerle olan iletişimi geliştirmeyi, iş birliği içinde çalışmayı ve karşılıklı fayda sağlayacak uzun vadeli ilişkilerin oluşturulmasını hedefler.
Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzün sağladığı faydaların konu başlıklarını şu şekilde özetleyebiliriz:
Ürün ve hizmet üretiminde çok sayıda tedarikçi ile iletişime geçen, tedarikçi ağı geniş olan işletmeler için çözümümüz yüksek katma değer sunmaktadır.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı