Yetkili servis ağı oluşturma, modern işletmeler için sadece bir operasyonel ihtiyaç değil, aynı zamanda büyümeyi ve müşteri sadakatini destekleyen stratejik bir adımdır. Yetkili servis yönetimi çözümümüzle, yetkili servislerinizle iş birliğinizi verimli kılın, ilişkilerinizi güçlendirin, servis operasyonlarınızı optimize edin ve maliyetlerinizi azaltın. Müşterilerinize daha hızlı ve kaliteli servisler sunarak onların markanıza olan bağlılıklarını artırın.
ERM CRM'in detaylı yetkilendirme ve özelleştirme altyapısıyla, yetkili servislerinizi kendi organizasyonunuzun bir parçası gibi sisteme tanımlayın. Yetkili servisinizin tanımlı çalışanlarına sadece kendi işlemleriyle ilgili çözümlere ve ekranlara erişim yetkisi verin. Bu şekilde onları tüm CRM çözümlerimizin profesyonelliği ve gücüyle donatın. Teknik servis yönetiminin tüm mega çözümlerini birlikte kullanarak servis operasyonlarınızı iş birliği halinde verimli ve tutarlı bir şekilde icra edin.
Tüm yetkili servislerinizi web tabanlı ERM CRM’in ekosistemi içine alarak onlarla tek bir merkezi platform üzerinden aynı iş süreçlerini yürütün. İş yapma tarzınızı yetkili servisleriniz genelinde standart hale getirin. Farklı teknolojik uygulamalara değil işinize odaklanın. İş süreçlerinizi dijital hale getirin ve kontrolü elinize alın. Yetkili servis ağınızı genişletirken de operasyonel zorlukları ve karmaşayı nasıl yönetirim diye düşünmeyin. Rakipleinizden bir adım öne geçin.
Tüm müşteri servis taleplerini tek bir yerden kaydedin. Teknik servis yönetimi çözümlerinin tüm fonksiyon ve faydalarından ihtiyaç ölçüsünde yararlanın. Servis taleplerini (keşif, montaj, bakım, onarım, geliştirme vs.) yönlendirin, değerlendirin, planlayın, yetkili servisteki teknik personeli görevlendirin, servislerinizin siparişlerini ve malzeme stoklarını yönetin, servis formu düzenletin, onay akışlarını işletin, memnuiyet anketleri yapın vs… Servis operasyonlarını yetkili servislerinizle birlikte uçtan uca zahmetsizce yönetin. Maliyetlerden ve zamandan tasarruf edin.
Yetkili servislerinizle işbirliğinizi güçlendirin.
Tüm yetkili servis operasyonlarını dashboard yönetim ekranında gerçek zamanlı olarak izleyin. Tıkanan servisler için acil aksiyonlar alın. Karşılaştırmalı olarak yetkili servis bazında haftalara, aylara ve yıllara göre iş yükü, müdahale süreleri ve servis süreleri analizleri yapın. Maliyet, gelir ve karlılık raporları çıkarın. Yetkili servislerinizin hizmet kalitelerini ve memnuniyet puanlarını değerlendirin. Yetkili servis ağınızın yeterliliğini verilerle optimize edin.
Yetkili servislerinizin müşterilerinize sundukları hizmetlere karşılık hakkedişlerinin belirli periyotlarla ayrıntılı bir dökümünün yapılması, hesaplanması, mutabakatının yapılması, onaylanması ve fatura edilmesi işlemlerini ERM CRM içinde zahmetsizce yönetin. Hakkedişler ayrıntılı ve doğru hesaplansın, mutabakat ve onay hızlı yapılsın, kolay fatura edilsin, zamanında ödensin. E-posta yazışmalarıyla, manuel hesaplamalarla, geriye yönelik ayrıntılı incelemelerle vakit kaybetmeyin. Operasyon karmaşasını, süreç dağınıklığını, yetkili servislerinizle anlaşmazlıkları, geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırın.
Yetkili servislerinizin çalışanları için düzenleyeceğiniz ihtiyaca özel veya genel eğitimlerin planlamasını ERM CRM içinde yapın. Eğitimcileri ve katılımcıları tanımlayın. Eğitimleri takvimlendirin, eğitim yerini belirleyin ve eğitim etkinliğini icra edin. Otomatik hatırlatmaların etkinliğinden yararlanın. Eğitim sonrası katılımcı memnuniyet anketleri ile eğitimlerin kalitesini iyileştirmek için geri bildirimler alın. Eğitim belgelerini ve videolarını dijitalleştirip saklayın. Eğitim etkinliklerinizin genel raporlarını oluşturun ve değerlendirin.
Yıl içerisinde yetkili servislerinize yapacağınız rutin ziyaretlerinizi ERM CRM içinde planlayın ve yönetin. Ziyaret yapacak ekibi, ziyaret tarihlerini, ziyaret ulaşım araçlarını belirleyin. Bütçe oluşturun ve bütçe onayını alın. Seyahat planlamaları için aktiviteler oluşturun. Otomatik hatırlatmalarla planlardan şaşmayın. Ziyaret sonrası, ziyaret notlarınızı ve varsa görsel çekimlerinizi ERM CRM’e kaydedin. Ziyaret masraflarınızı sisteme girin ve bütçe – fiili gerçekleşme raporları alın. Tüm ziyaret etkinliğinizin genel bir raporunu oluşturun ve değerlendirin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetYetkili Servis Yönetimi, bir işletmenin yetkili servis ağını düzenlemek ve yönetmek için kullanılan bir iş süreci ve yazılım çözümüdür. Bu yönetim, işletmelerin teknik servis hizmetlerini daha etkili, verimli ve müşteri odaklı bir şekilde sunmalarına yardımcı olur.
Yetkili servis yönetimi ERM CRM gibi güçlü ve köklü bir yazılım ile desteklendiğinde aşağıdaki temel faydalar ortaya çıkar:
Yetkili servislerinizi ERM CRM içinde bir birim olarak tanımlayıp onları ERM CRM platformunun harika çözümleriyle donatmak ve zaman – mekan fark etmeksizin tüm operasyonları merkezi bir teknolojik uygulama üzerinden aynı tutarlılık ile yönetmek çözümümüzün en güçlü ve popüler yanıdır. Teknik servis operasyonları üzerinde size tam kontrol sağlarken yetkili servislerinize profesyonel ve standart bir tarzda iş yapma araçları sunar. Takip, izleme ve yönetme kolaylığı ile muazzam bir verimlik üretir.
Satış sonrası hizmet ve ürün desteğine önem veren, markasının arkasında duran, müşteri odaklı bir vizyona sahip sahada yetkili servisleri olan her şirket için ideal bir çözümdür.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı