Teknik servis ağı olan firmalar için hak ediş yönetimi son derece karmaşık ve zorlu bir görevdir. Sizde hak ediş yönetimi çözümümüzle yetkili servislerinizin hak edişlerini düzene koyun. Hak edişleri, servis formları üzerinden ayrıntılı ve doğru hesaplayın. Mutabakatları hızlı yapın ve zamanında fatura kesilmesini sağlayın. Teknik servislerinizle anlaşmazlıkları ve geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırın.
ERM CRM’in detaylı teknik servis formu sayesinde teknik servisleriniz, hizmet sonrasında tüm masraf ve maliyet kalemlerini servis formuna kolaylıkla işleyebilir. Hak ediş yönetimi çözümümüz ile teknik servis bazında henüz faturalandırılmamış servislerinizin listesini ve hak edişlerinizi otomatik hesaplayabilirsiniz. Böylece, manuel takiplerden, hesaplamalardan, excel listelerinden, hatalı işlemlerden kurtulursunuz.
Teknik servislerinizin ERM CRM içinden müşterilerinize imzalattığı servis formalarını, detaylı hak ediş mutabakat raporlarınıza ek yapın. Hak edişin tüm detaylarını ispatlayıcı evrakla destekleyin. Hesaplamalarla ilgili ihtilafları ortadan kaldırın. Hak ediş sürecinizi şeffaf ve denetlenebilir hale getirin.
Teknik servisleriniz bazında tek tuşla pdf formatında haftalık veya aylık hak ediş mutabakat çıktılarını ve kesilecek fatura tutarlarını oluşturun. Hızlıca teknik servislerinize CRM üzerinden e-posta gönderin. Mutabakat onay sürecini ERM CRM içinden yönetin. Faturalaşma ve ödeme adımlarını hızlandırın ve kolaylaştırın.
Teknik servislerinizin hak edişlerini doğru hesaplayın.
Teknik servis hak ediş yönetimi çözümümüzle hak ediş sürecini tüm taraflar için şeffaf, izlenebilir ve hesaplanabilir hale getirin. Servis hak edişlerinin içeriğiyle ilgili anlaşmazlıkları ortadan kaldırın. Mutabakat ve fatura sürelerini kısaltın, geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri giderin. Teknik servislerinizin sizinle iş yapma motivasyonunu güçlendirin.
Müşteriden servis için çağrı kaydının alınması, teknik servisin görevlendirilmesi, servis planının yapılması, servis görevinin ifası, servis formunun doldurulması, hak ediş hesaplanması, hak ediş mutabakatı yapılması süreçlerini uçtan uca ERM CRM platformu üzerinden zahmetsizce yönetin. Liste ekranları ve özel tasarlanan dashboardlar üzerinden hak ediş sürenin ilerlemesini takip kolayca edin. Geciken noktalara anında müdahale edin.
ERM CRM’in kapsamlı rapor ve analiz araçlarıyla teknik servislerinize sağladığınız faydayı analiz edin. Teknik servislerinizin verimliliği, karlılığı ve sürdürülebilirliği konusunda iç görüler kazanın. Bu iç görüler ışığında teknik servis ağınızın optimizasyonunu yapın.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetYetkili servisler için hak ediş yönetimi, bir şirketin, yetkili servis sağlayıcılarına, verdiği hizmetlerin karşılığında (hak ediş) ödeme yapma sürecini içerir.
Hak ediş yönetim süreci genelde şu başlıklardan oluşur:
ERM CRM platformunun Teknik Servis Programı başlığı altında yer alan Hak Ediş Yönetimi çözümünün şirketlere sağladığı faydalar genel olarak şu şekildedir:
ERM CRM’in entegre çözümleri sayesinde hak ediş hesaplama sürecinin karmaşıklığını ortadan kaldırması, imzalı servis formlarıyla destekli otomatik hak ediş hesaplaması ve pdf formatında ayrıntılı mutabakat çıktıları sağlaması çözümümüzü popüler ve cazip kılmaktadır.
Satış sonrası veya doğrudan teknik servis hizmeti veren şirketlerin sahada anlaşmalı olduğu yetkili servisleri varsa, hak ediş yönetimi çözümümüz yüksek katma değer sunar.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı