Problem çözüm kütüphaneleri, deneyimi kurumsallaştırarak kalıcı ve erişilebilir hale getirir. Çalışanların hızlı ve doğru çözümler bulmasını sağlayarak verimliliği artırırken, yeni çalışanların eğitim ve gelişimine de destek olur. Müşteri temsilcilerinin problem tespitini hızlandırarak hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırırken, çalışanların motivasyonunu da güçlendirir.
Sık yaşanan problemlere karşı ispatlanmış çözümlerin bir veri tabanında kaydedilmesi, deneyimi kurumsal ve kalıcı hale getirir. Kütüphanede bulunan en iyi uygulamalar ve çözümler, organizasyon içindeki farklı departmanlar veya ekipler arasında deneyim ve bilgi paylaşımını da teşvik eder. Bu durum, kurum içi iletişimi güçlendirir ve işbirliğini artırır.
Problem çözüm kütüphanesi ile çalışanlarınız, karşılaştıkları problemlere hızlıca önceden denenmiş çözümler bulurlar. Çalışanlarınız benzer problemlerle tekrar tekrar uğraşmak yerine, problem çözüm kütüphanesinde bulunan çözümleri kullanarak zamanlarını daha verimli bir şekilde kullanırlar. Ayrıca, problemlerin çözümünde daha az hata yaparlar.
Problem çözüm kütüphanesi, yeni çalışanların eğitimini destekler ve onların bilgi birikimini hızlı bir şekilde artırır. Ayrıca, organizasyon içindeki personelin sürekli gelişimine katkı sağlar. Bu da çalışanlarınızın motivasyonunun artmasına katkıda bulunur.
Müşteriyle ilk temas kuran müşteri temsilcilerinizin kütüphaneyi kullanarak problemi doğru tespit etmesi çözüm sürecini kısaltır. Problemlerin hızlı ve doğru bir şekilde çözülmesi, algılanan ürün veya hizmet kalitenizi ve müşteri memnuniyetini artırır. Müşteriyle temas eden ön hattaki çalışanlarınızın da motivasyonunu geliştirir.
Tecrübeyi kalıcı hale getirin ve paylaşın.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetProblem çözüm kütüphanesi, bir organizasyonun karşılaştığı ortak sorunlara çözümler sunan bilgi tabanlı (knowledge-base) bir kaynak veya sistemdir. Bu kütüphane, belirli bir işletme veya sektörde sıkça karşılaşılan problemleri ve bu problemlere yönelik etkili çözüm yöntemlerini içerir.
Problem çözüm kütüphanesi, genellikle müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini daha verimli hale getirmek için kullanılır. Bu kütüphane, çeşitli endüstrilere ve işletme ihtiyaçlarına yönelik önceden yapılandırılmış çözümleri içerir ve karşılaşılan yeni problemler ve geliştirilen çözümlerle sürekli geliştirilir. Kullanıcılar, bu kütüphane – veri tabanından belirli bir iş problemine veya sürecine yönelik hazır çözümleri seçebilir ve uygulayabilir.
Problem çözüm kütüphanesi – veri tabanının faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:
Problem çözüm kütüphaneleri, yazılım geliştirme, mühendislik, teknik servis, müşteri hizmetleri ve diğer birçok alanda kullanılabilir.
ERM CRM’in ortak doküman yönetimi çözümüyle ortaklaşa kullanıldığında problem çözüm kütüphanesi çözümümüzün katma değeri daha da artar. Geçmişteki problemlere ilişkin görsel dokümanları da çözümlere ilişkili olarak kaydetmek mümkündür.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı