İşinizi verilerle 360° yönetin.
Her işlem adımına özel ERM CRM’de yer alan hazır raporlarla işinizi derinlemesine analiz edin, stratejik kararlarınızı verilerle destekleyin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
Keşfetİzleme ekranları ve rapor ekranları, farklı kullanım senaryolarına ve ihtiyaçlara yönelik olarak tasarlanmıştır. İzleme ekranları, anlık bilgileri izlemek ve operasyonel süreçleri yönetmek için kullanılırken, rapor ekranları daha kapsamlı analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır.
Bu farklara biraz daha detaylı bakalım:
Anlık Bilgi İzleme vs. Özet Raporlama: İzleme ekranları, genellikle kullanıcıların belirli bir zamanda güncel durumu görmelerine olanak tanır. Anlık olarak belirli kayıtları izleyebilirler. Rapor ekranları ise genellikle belirli bir dönem veya periyodik olarak toplanan verilerin özetini sunar. Bu, belirli bir zaman dilimindeki veya belirli bir kriter grubundaki performansı incelemek için kullanılır.
Esneklik ve Anlık Değişimler: İzleme ekranları, kullanıcının hızlıca değişen durumları izlemesine olanak tanır ve genellikle daha esnek ve dinamik bir yapıya sahiptir. Raporlar ise genellikle daha sabit ve belirli bir formata sahiptir, ancak genellikle derinlemesine analiz ve karar verme sürecine yardımcı olacak daha kapsamlı verilere odaklanır.
İşlevsellik ve Detay Seviyesi: İzleme ekranları genellikle belirli bir kayıt veya işlem seviyesinde detaylı bilgiler sunar. Örneğin, belirli bir müşterinin veya satış fırsatının durumunu izleyebilirler. Rapor ekranları ise genellikle birden fazla kaydın veya işlemin özet bilgilerini sunar ve genellikle karar verme sürecinde kullanılır.
Kullanım Amaçları: İzleme ekranları, günlük operasyonel faaliyetleri izlemek, hızlı kararlar almak ve anlık durumu görmek için kullanılırken, rapor ekranları daha genel analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır. Raporlar genellikle yönetim raporları, performans izleme veya stratejik planlama gibi amaçlarla kullanılır.
CRM programlarındaki rapor tasarlama sihirbazları, kod yazmaya gerek duymadan kullanıcıların özelleştirilmiş raporlar oluşturmasını kolaylaştıran araçlardır. Bu sihirbazlar, kullanıcıların belirli veri setlerinden istedikleri bilgileri seçmelerine, filtrelemelerine, gruplamalarına ve biçimlendirmelerine olanak tanır.
Bu faydaları kısaca özetlersek:
Özelleştirilmiş sınırsız sayıda raporu hızlı tasarlamanızı kolaylaştırır. Bir rapordan farklı varyantlar üretmenize imkan tanır. CRM dışı veri kaynaklarınıza da bağlanarak CRM verilerinizle diğer iş uygulamalarınızdaki verileri birleştirip platform bağımsız harika raporlar geliştirebilirsiniz. Bu yönüyle ERM CRM platformunu bir iş zekası gibi (business intelligence) olarak kullanabilirsiniz.
Evet, kendi rapor tasarım sihirbazımızı kullanarak ERM CRM içinde 500’ün üzerinde hazır raporu müşterilerimiz için geliştirdik. Bunun yanında Logo, Mikro ve Netsis ERP uygulamalarıyla entegrasyon modülümüz içinde sık kullanılan onlarca hazır rapor hazırladık.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı