Müşterilerinize sattığınız – kiraladığınız veya teknik servis anlaşmasıyla bakım ve onarımını üstlendiğiniz müşteride kurulu tüm cihazları entegre bir yazılımla takip etmek servis gelirlerinizi artırmak, servis operasyonlarınızı optimize etmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için son derece kritiktir. ERM CRM’deki cihaz takip yönetimi çözümümüzle müşterilerinizde kurulu tüm cihazların envanterini oluşturun. Bu cihazlar için yaptığınız tüm aktivitelerin tarihçesine sahip olun. Tek bir cihaz kartı içinden her türlü bilgiye anında erişin. Servis verdiğiniz cihazların tüm kontrolü elinizin altında olsun.
Müşterilerinize sattığınız, montajını yaptığınız, kiraladığınız veya teknik servis anlaşmasıyla bakım ve onarımını üstlendiğiniz cihazların envanterini tutun. Cihazların marka, model, seri no, tedarikçi bilgilerini, garanti başlangıç bitiş tarihlerini, ilişkili cihazları, satış faturası bilgilerini kaydedin. Cihaz kayıt formuna şirketinizin ihtiyaçlarına göre yeni alanlar ekleyin. Müşterilerinizde çalışan cihazları kolayca takip edin.
Müşterilerinizde kurulu cihazların resimlerine, kullanım kılavuzlarına, bakım talimatlarına, teknik özelliklerine, satış ve bakım sözleşmelerine, garanti belgelerine, bakım – onarım görsellerine tek bir yerden kolayca erişin.
Müşteride çalışan cihazlarla ilgili yaptığınız montaj, kurulum, eğitim, periyodik bakım, tamir-onarım ve servis aktivitelerinin tüm geçmişini cihaz kartı üzerinden takip edin. Cihazlar için açılan servis çağrılarını ve bunlarla ilişkili dokümanları, yapılan yazışmaları, eklenen yorumları ve alınan aksiyonları kolayca izleyin. Müşteride teknik servis hizmet verdiğiniz tüm cihazlar için kurumsal hafızanızı oluşturun.
Müşteride kurulu cihazlar için verdiğiniz teknik servislerin maliyet detaylarını, kullanılan yedek parça ve malzeme dökümlerini, gelen şikayetleri, yaşanan kalite sorunlarını ve bunlar için alınan tüm aksiyonları detaylı bir şekilde analiz edin. Maliyetlerinizi kontrol altına alın. Cihazların kalite sorunlarıyla ilgili bilgi ve çözüm veri tabanı oluşturun.
Müşterideki cihazlara kaliteli servis sunun.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetMüşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar.
Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik bakımlarını yapmak, arıza durumlarını minimize etmek, garanti sürelerini takip etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için önemlidir.
Cihaz takip yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı faydaların başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz:
Müşteride kurulu cihaz merkezde olacak şekilde o cihazla ilişkili her türlü operasyonu entegre bir şekilde kolayca icra etmek ve bu işlemleri tek bir yerden zahmetsizce izlemek cihaz takip çözümümüzü farklı ve popüler kılmaktadır. Ayrıca bir cihaz özelinde oluşturulan teklif, sipariş, satış, kurulum ve satış sonrası tüm servis işlemlerini uçtan uca bütünleşik olarak adım adım yerine getirmek ERM CRM platformunun güçlü yeteneklerindendir.
Müşteride kurulu ve çalışan cihazlara yönelik teknik servis veren bir şirketseniz çözümümüz tam size göredir. Bu cihazları sizin satmış olmanız veya kiraya vermiş olmanız gerekmez. Teknik servis veriyor olmanız yeterlidir.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı