Müşteri memnuniyetini öncelikli hedef olarak belirleyen şirketler, ürün ve hizmet süreçlerini geliştirmek için müşteri geri bildirimlerine büyük değer verir. Memnuniyet anketleri çözümümüz ile kolayca ve hızlı bir şekilde müşterilerinizden geri bildirim alın, detaylı analizler ile ne düşündüklerini ve ne istediklerini daha iyi anlayın. Elde ettiğiniz veriler doğrultusunda ürün ve hizmetlerinizi optimize ederek müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırın. Müşterilerinize özel olduklarını hissettirin ve onlara beklentilerini aşan profesyonel bir deneyim yaşatın.
Şirketinizin özel ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun olarak özelleştirilmiş ve profesyonel anketler tasarlayın ve müşteri geri bildirimlerini daha etkili bir şekilde toplayın. Sınıfının en iyi firmaları gibi müşterilerinize değer verdiğinizi hissettirin. Onlara profesyonel ve kurumsal bir deneyim yaşatın.
Tasarladığınız memnuniyet anketlerinin hangi aşamada müşteriye gönderileceğinin kurallarını siz belirleyin. İster manuel olarak memnuniyet anket sürecini siz başlatın, isterseniz bir iş kuralına bağlı olarak otomatik gönderilmesini sağlayın. E-posta veya SMS mesajlarının içine link (bağlantı) olarak entegre edilen anketlerle müşterilerinizin geri bildirimlerini kolayca toplayın ve analiz edin.
Müşterilerinizin doldurduğu anketleri konsolide eden, ortalama ve toplam metrikler şeklinde özetleyen hazır raporlarımızın gücünden ve kolaylığından yararlanın. Liste, tablo ve grafik raporlarla müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde analiz edin.
Anketler yoluyla müşterilerinizin deneyimlerini ve bakış açılarını dinleyin. Onlardan öğrendiklerinizi hızlıca uygulamaya geçirerek rakiplerinize fark atın. Müşteri geri bildirimleriyle ürün ve hizmet süreçlerinizi iyileştirin, müşteri odaklı haline getirin.
Müşterilerinizden öğrendiklerinizi hızlı uygulayın.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetMüşteri memnuniyetini ölçmek;
için çok önemlidir.
Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır:
Esnek anket formları tasarlayabilir ve bunların müşterilerinize gönderim kurallarını önceden belirleyebilirsiniz. Şirketinize özel memnuniyet anket sürecini tasarlayabilirsiniz. Sonuçları dashboad ve hazır grafikler üzerinden etkili bir şekilde analiz edebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri personeliniz telefon yoluyla müşteriye ulaşarak sistemdeki hazır anketleri soru cevap yoluyla kendisi doldurabilir. Bunun dışında sıkça kullanılan yöntem ise müşteriye gönderilen bir e-posta veya SMS mesajı içine anket linkini sistem otomatik olarak yerleştirir ve müşteriler self-servis olarak anketleri doldurur.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı