Teknik servis maliyetlerinin ve gelirlerinin belirlenmesinde, müşteriye verilen hizmetlerin belgelenmesinde, hak ediş ve fatura bedellerinin hesaplanmasında en kritik belge servis formları ve kayıtlarıdır. Siz de ERM CRM’in servis formu hazırlama çözümüyle detaylı ve profesyonel servis formları oluşturun. Servis formunun müşteri tarafından imzalanması, şirket içindeki onay sürecinin tamamlanması, hak ediş hesaplanması ve faturalandırma işlemlerini profesyonel bir şekilde yönetin.
ERM CRM’deki servis formlarınızın içeriğini şirketinizin ihtiyaçlarınıza özel olarak detaylandırın. Teknik servis verilen cihazları, kullanılan yedek ve sarf malzemelerini, gün veya saat bazında yapılan işçilikleri, yol, konaklama vb. masrafları, garanti ve hak ediş durumlarını, mesai içi ve mesai dışı ücretlendirmeleri ayrıntılı bir şekilde kaydedin. Ayrıca, servis formlarını oluştururken servis planlarından veya çağrılarından otomatik bilgiler devralın ve mükerrer girişleri ortadan kaldırın.
Şirketinizin logosunu ve temel bilgilerini içeren, profesyonel görünümlü ve kurumsal kimliğinizi yansıtan, kullanım amaçlarınıza göre farklı teknik servis formları çıktıları tasarlayın. İster dijital isterse matbu olarak bu form çıktılarını kullanın.
Tablet, mobil telefon veya mobil cihazlar üzerinden ERM CRM’deki servis formları üzerine müşterinin onay imzasını alın ve imzalı form görüntüsünü müşteriye anında e-posta gönderin. İsterseniz servis formunun çıktısını alıp çıktı üzerine müşterinin imzasını alın ve imzalı formun resmini çekerek servis çağrısına iliştirin. Müşterilerinizle yaşanması muhtemel hukuki ihtilaflara son verin.
Hak ediş ve faturalamayı doğru ve kolay yapın.
Servis hizmeti sonrası, önceden tanımlı iş akış kurallarına uygun olarak müşteri imzalı servis formlarınızı onay sürecine sokun. Onayları tamamlanıp kesinleşen servis formları üzerinden hak ediş ve faturalama süreçlerini başlatın.
Servisleri teknik servis iş ortaklarınız aracılığıyla veriyorsanız hak edişlerin hesaplanmasında, kendi saha çalışanlarınız üzerinden veriyorsanız servis fatura tutarlarının hesaplanmasında servis formlarına girilen bilgiler esas alınır. ERM CRM’in hazır ve kapsamlı altyapısı sayesinde servis formlarını zahmetsizce hak ediş raporlarına veya fatura belgelerine dönüştürün.
Servis formlarında kaydedilen bilgilerden yola çıkarak sizin ve yetkili teknik servislerinizin maliyet ve gelirlerini kapsamlı analiz edin. Kullanılan malzemeler, servis hizmeti verilen cihazlar, servis verme sıklığı gibi parametreleri değerlendirin. Doğru veriler üzerinden servis hizmetlerinizle ilgili yeni stratejiler geliştirin.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetEvet, tablet veya herhangi bir mobil cihaz üzerinden servis formlarına müşterinin dijital imzasını alabilirsiniz.
Evet, her türlü detayda bu bilgileri işleyebilirsiniz.
Evet, bu konuyla ilgili hazır bir fonksiyonumuz vardır.
Evet, mümkündür.
Teknik servis programının tüm alt bileşenleriyle tutarlı ve bütünleşik çalışması servis formu hazırlama çözümümüzün katma değerini çok büyütmektedir. Ayrıca, malzeme yönetimi ve detaylı maliyetlendirme araçları sayesinde şirketlerin her türlü servis formu ihtiyacına cevap vermektedir.
Servis hizmeti veren her şirket için uygundur. Bunun yanında özellikle sahada teknik çalışanları veya yetkili teknik servis ağı olan firmalar için temel bir ihtiyaçtır.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı