Müşterilerinize hızlı ve doğru bir şekilde destek sunmak şirketinizin başarısı için kritik öneme sahiptir. Yardım Masası ve Destek çözümümüzle, müşterilerinizin yardım taleplerini ve destek sorularını tek bir platform üzerinden kolayca yönetin. Müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırın. Ürün ve hizmetlerinizle ilgili gelişim fırsatlarını tespit edin. İş verimliliğinizi yükseltin.
Müşterilerinizin karşılaştığı her türlü sorunu doğru ve hızlı bir şekilde çözmek için teknolojik yardım ve destek taleplerini kayıt altına alın. Sık yaşanan problem tiplerini belirleyerek iyileştirme alanlarını tespit edin. Geçmiş destek ve çözüm kayıtlarını kullanarak problem çözüm kütüphanenizi geliştirin.
Yardım Masası ve Destek çözümümüzün, otomatik çağrı atama, çözüm temrinleri, anlık takip, eskalasyon ve detaylı analiz araçları ile destek süreçlerinizi optimize edin. Problem tiplerine göre çözüm iş akışları oluşturarak destek ekibinize yol gösterin ve hangi sorunların öncelikli olduğunu kolayca belirleyin. Destek birimlerinin performansını ölçerek gelişim alanlarını belirleyin ve iş sonuçlarını daha etkili bir şekilde yönetin.
Yardım Masası ve Destek çözümümüzle, her destek çağrısını uçtan uca takip ederek etkin bir şekilde yönetin. Süreci tüm taraflar için şeffaf ve izlenebilir hale getirin ve iletişimi kolaylaştırmak için e-posta tabanlı süreç yönetimini kullanın. Dashboard ekranlarından tüm çözüm bekleyen çağrıları çeşitli kriterlere göre (çağrı tipi, problem türü, bekleme süresi, aciliyet vb.) izleyin ve analiz edin. Aksayan veya geciken çağrılar için özel aksiyon setleri ile çözüme ulaşarak destek süreçlerini optimize edin.
Müşteri memnuniyetini artırın, müşteri kayıplarını azaltın.
Müşterilerinizin iş akışını kesintiye uğratan engelleri anında çözerek, işlerini hızlandırın ve başarılarına katkıda bulunun. Hızlı ve etkili destekle, biriken sorunların domino etkisiyle daha büyük problemlere dönüşmesini engelleyin. Müşterilerinizin iş gücü verimliliğini, çalışma motivasyonunu ve memnuniyetini zirveye taşıyarak, hem onların hem de kendi başarınızın önünü açın.
Müşterilerinizin sesini dinleyerek, otomatik anketlerle destek birimlerinizin ürettiği çözümlerin kalitesini ölçün. Müşteriyi memnun etmeyen çözümler için süreci tekrar başlatarak memnuniyeti zirveye taşıyın. Anketlerden yola çıkarak, eğitim programları ile ekibinizin gelişimini destekleyin. Veri odaklı optimizasyonla kusursuz bir deneyim sunun. Müşteri memnuniyetiyle işletmenizin başarısını zirveye taşıyın!
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetYardım Masası ve Destek çözümü, bir kuruluşun müşterilerine veya çalışanlarına teknik destek sağlamasına yardımcı olan bir yazılım uygulamasıdır. Bu tür çözümler, genellikle bir organizasyonun müşteri hizmetleri veya IT desteği gibi alanlarda hizmet sunmak için müşterilerin destek taleplerini kaydetmek, izlemek, yönlendirmek ve çözmek amacıyla kullanılır.
Yardım masası ve destek çözümleri genellikle aşağıdakileri içeren bir dizi özellik sunar:
Bu tür çözümler genellikle çeşitli iletişim kanallarını entegre ederek, hızlı yanıt verme, sorunları izleme ve raporlama gibi özellikler sunarlar.
Çözümümüzün şirketlere faydalarını şu başlıklar halinde özetleyebiliriz:
Yardım masası ve destek çözümümüzün farklılıklarını şöyle listeyebiliriz:
Özellikle gelişmiş müşteri hizmetleri birimi bulunan, müşterilerinden sık şikayet ve destek çağrısı alan, IT hizmetleri alanında faaliyet gösteren, yazılım destek süreçleri olan şirketler için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı