CRM programlarında entegre servis malzemeleri yönetimi, işletmelerin servis operasyonlarını optimize etmelerine yardımcı olurken, müşteri ilişkilerini güçlendirerek rekabet avantajı sağlar. ERM CRM’in servis malzemeleri yönetimi çözümüyle yedek parça ve sarf malzemeleri gibi servis malzemelerinizin çeşit, fiyat, stok, görüntü, teknik özellik vb. bilgilerini CRM sistemine kaydedebilir veya ERP sistemleriyle entegre bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Satış sonrası servis hizmetlerinizde doğru fiyat teklifleri verebilmek, ihtiyaç duyulan yedek parça ve sarf malzemelerini zamanında hazır edebilmek, servis maliyetlerini ve sonrasında hak edişleri doğru hesaplayabilmek için servis malzemeleri yönetimi kritik bir öneme sahiptir.
Satış sonrası destek hizmetleriniz için gereken yedek parça, sarf malzemesi hatta işçilik ve yol ücreti gibi ana verilerinizi detaylı bir şekilde ERM CRM’de tanımlayın. Servis malzemelerinin çeşit, maliyet, fiyat, stok, resim, teknik özellik vb. bilgilerini ya kendiniz CRM sisteminde tanımlayın ya da ERP sisteminizden entegrasyon motorumuz sayesinde otomatik olarak güncelleyin.
Satış sonrası servislerinizi ve saha ekiplerinizi CRM üzerinden koordine ediyorsunuz. Ama CRM’de servis malzemelerinizin bilgileri ya yok ya da eksik. Bu şekilde, servis süreçlerinizi optimize edemez, doğru fiyatlayamaz ve zamanında müşterilerinize hizmet veremezsiniz. Bu yüzden servis malzemeleri ana verisinin CRM içinde görünür kılınması ve yönetilmesi kaliteli servis için son derece hayatidir.
ERM CRM’de kayıtlı servis malzemeleri (yedek parça, sarf malzemeleri vb.) görüntüleri, maliyet, fiyat, iskonto, çeşit bilgilerini veri alarak hazır teklif şablonlarını kullanıp dakikalar içinde profesyonel, görsel açıdan çekici ve içerik olarak hassas ve doğru servis teklifleri oluşturun.
Ana verinizi doğru yönetin.
ERM CRM’i ERP programınıza entegre ederek stoklarınızdaki servis malzemelerinizin gerçek zamanlı adet bilgisine ulaşın. Sahadaki teknik ekiplerinizin servis operasyonlarını doğru bir şekilde planlamalarını kolaylaştırın.
Servis malzemeleri ana verisinden yola çıkarak (işçilik ve yol dahil) saha ekiplerinizin satış sonrası servis operasyonlarını anında ve doğru fiyatlayın. Dijital servis formlarına girilen malzeme kalemlerinden yola çıkarak ERM CRM sistemi, fatura edilecek servis tutarını otomatik ve hatasız hesaplasın ve sipariş oluşturarak ERP sisteminize aktarsın. Böylece, manuel hak ediş ve maliyet hesaplama karmaşasından kurtulun.
ERM CRM’de saklanan servis malzemeleri ana verisi ve servis operasyonlarında sarf edilen servis malzeme bilgilerinden yola çıkarak teknik personel, müşteri, bölge, teknik servis, zaman kırılımlarında servis malzemelerinizin kullanım sıklığını, masraf tutarlarını ve gelirlerinizi raporlayın ve analiz edin.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetServis malzemeleri yönetimi, bir firmanın servis ve onarım faaliyetlerinde kullanılan yedek parça, sarf malzemesi gibi tüm malzemelerin tedarik, stoklama ve dağıtım süreçlerini kapsayan bir disiplindir. Bu disiplinin temel amacı, doğru malzemeyi, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyata temin ederek servis operasyonlarının kesintisiz bir şekilde devam etmesini sağlamaktır.
Servis malzemeleri yönetimi, malzeme taleplerinin belirlenmesi, envanterin takibi, stok seviyelerinin optimizasyonu, tedarikçi ilişkilerinin yönetimi ve malzeme temini gibi faaliyetleri kapsar. Bu sayede, işletmeler servis süreçlerini daha verimli bir şekilde yürütebilir ve müşteri memnuniyetini artırabilir.
Servis malzemeleri yönetimi esasında temel bir ERP konusudur. CRM programlarının ana işi değildir. Bu yüzden servis malzemeleri yönetiminde bizim odak noktamız satış sonrası verilen servis ve destek hizmetlerinin fiyatlama ve maliyetlerinin doğru hesaplanması, teknik servis hak edişlerinin doğru çıkartılması, stok kontrollerinin yapılması yani servis operasyonlarının doğru ve verimli yönetilmesi için bir ana veri yönetimidir. Servis malzemelerini tedarik etme, stoklama ve dağıtma CRM programımızın öncelikli fonksiyonları değildir.
Bu faydaları başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz.
Servis operasyonlarında kullanılan yedek parça ve sarf malzemeleri bilgisinin entegratör modülümüz aracılığıyla ERP yazılımından anlık olarak güncellenmesi en temel farklılıktır. Bunun yanında yol ve işçilik gibi servis kalemlerini de sistemde malzeme gibi tanımlayarak servis maliyetleri ve hak edişleri hatasız ve hızlı bir şekilde hesaplayabilirsiniz.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı