Arızalı cihazların tamiri birçok tarafın katıldığı, çok aşamalı, etkili takip gerektiren, operasyon yoğun ve komplike bir süreçtir. Entegre ve güçlü bir yazılım çözümü olmadan bu karmaşık ve uzun süreci yönetmek, taraflar arasında sağlıklı bir eş güdüm sağlamak mümkün değildir. Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzle bu sofistike süreci uçtan uca zahmetsizce yönetin. Bir taraftan süreçlerinizi optimize ederken diğer yandan teknik ekiplerinizin ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.
Arızalı cihazların tamir süreci müşterinin talebi üzerine çağrı kaydının açılmasıyla başlar, tamir maliyeti için ERP sistemine sipariş oluşturulması ve fatura kesilmesiyle sona erer. Arada, saha ekipleriyle müşterinin kontak kurması, arızalı cihazın servise getirilmesi, sorunun tespit edilmesi, yedek parça siparişlerinin verilmesi, müşteriye onarım teklifi sunulması, cihazın tamir edilmesi, müşteriye teslim edilmesi, memnuniyet anketi yapılması gibi birçok aşamalar mevcuttur. Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzle bu komplike süreci uçtan uca zahmetsizce yönetebilirsiniz.
ERM CRM’in e-posta, SMS ve takvim entegrasyonlarıyla, bildirim ve hatırlatma mesajlarıyla, iş süreçleri takip otomasyon çözümüyle, özel dashboard tasarımlarıyla, izleme listeleriyle bir bütün olarak arızalı cihaz tamir sürecini tüm taraflar için şeffaf hale getirin. Sürecin ilerleme adımlarını kolayca izleyin. Aksayan ve aksiyon gerektiren noktalarda hızlı müdahalelerde bulunun.
Arızalı cihaz tamir sürecinde görev alan teknik ekiplerin çözüm hızlarını ölçün. Müşteri memnuniyet anketleriyle çözüm kalitelerini değerlendirin. Tüm sürecin ve teknik ekiplerinizin genel performansını geliştirecek iç görüler kazanın. Bu iç görüleri iyileştirme adımlarına dönüştürün.
Arızalı cihaz tamirinde karmaşaya son verin.
Cihaz bazında ortaya çıkan arıza türlerinin sıklığını gözlemleyin. Sorun ve çözümleriyle ilgili bilgi tabanı (knowledge-base) yani sorun çözüm kütüphanesi oluşturun. Benzer arızaların çözümünde hızlı aksiyon almak için tecrübeleri kayıt altına alın.
Detaylı arıza kayıtlarından, süreç içinde teknik personelin eklediği notlardan, müşteri geri bildirimlerinden yola çıkararak cihazlarda sık yaşanan sorunları analiz edin. Düzeltici ve önleyici faaliyetler için veriler elde edin. Cihazların kalitesini geliştirin. Müşterilerinizden öğrenin.
ERP ile entegre malzeme yönetimi (yedek parça, sarf malzemeleri, işçilik, fazla mesai, yol ücreti bedelleri) çözümü sayesinde arızalı cihazların tamir sürecinde ortaya çıkan maliyetleri hassas bir şekilde hesaplayın. ERM CRM içinden ERP sisteminize sipariş kaydı oluşturarak stok yönetimi ve fatura düzenlemesini otomatikleştirin. Manuel işlemlerin ve hatalı hesaplamaların stresinden kurtulun.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetArızalı cihaz tamir yönetimi, müşterideki arızalı cihazların yerinde veya teknik serviste tamiri için müşteri, saha ve teknik servis ekiplerinin koordinasyonunu içeren süreç yönetimidir.
Arızalı cihaz tamir yönetimi genel olarak şu işlem adımlarını içerir:
Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzün (programımızın) sağladığı ana faydalar şunlardır:
Cihaz yönetimi, malzeme yönetimi, ERP uygulamalarıyla entegrasyon, iş akış tasarımı, süreç takip otomasyonu, dashboard gibi kapsamlı çözümler ve fonksiyonlar sayesinde arızalı cihazların tamir süreci kolayca yönetilebilir ve izlenebilir. Bu yönüyle piyasadaki rakip çözümlerden ciddi ölçüde farklılaşmaktadır.
Teknik servis hizmeti veren her şirket için uygundur. Özellikle arızalı cihazları atölye veya merkezi bir servis lokasyonuna getirip tamir eden, onaran şirketler için temel bir ihtiyaçtır.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı