Muhtemel fırsat (lead) yönetimi, satış ekibine kaliteli potansiyel müşteri adayları oluşturmak için kritik öneme sahiptir. Muhtemel fırsat yönetimi çözümümüzle gelir getiren potansiyel müşteri adaylarını (leads) önceliklendirin ve mutlu, ilgili müşterilere dönüştürün. Muhtemel fırsatlarınızı merkezileştirin ve etkileşim faaliyetlerinizi tek bir yerden yönetin. Her bir muhtemel fırsatın satış döngüsünün eksiksiz görüntüsüne sahip olun.
Form tasarım sihirbazımızı kullanarak iş dinamiklerinize özel, müşteri segmentasyonu ve analiz hedeflerinizle uyumlu muhtemel fırsat form alanları tasarlayın. Online kanallar (web sitesi, sosyal medya) için hazır entegrasyonlarımızı kullanarak bu alanları besleyin ve muhtemel fırsat (lead) kayıtları oluşturun. E-postalarınızdan, toplu excel listelerinizden, ERM CRM pazarlama kampanyalarınızdan ve saha pazarlama etkinliklerinizden hızlıca muhtemel fırsat kayıtları yaratın. Farklı veri tabanlarında, uygulamalarda ve excel tablolarında birbirinden kopuk muhtemel fırsatlarınızı tek bir platformda birleştirin ve merkezi olarak yönetin. ERM CRM platformunun tüm özelliklerini bütünleşik olarak kullanın.
Muhtemel fırsatlarınız için görevler yaratın, sorumlular atayın, planlar ve aktiviteler oluşturun. Çoklu temas noktalarıyla ilişkilerinizi besleyin ve derinleştirin. Her bir iletişim aktivitesine dilerseniz yorumlar, notlar, dokümanlar ekleyin. Her bir muhtemel fırsatın tarihçesine kolaylıkla erişin. Gerçek zamanlı bildirimler, otomatik hatırlatmalar ve izleme menüleriyle iletişimde kalın ve sürecin etkinliğini artırın.
Muhtemel fırsatlarınızı kalite düzeylerine göre sınıflandırın, iş dinamiklerinize özel segmente edin, satışa dönüşme gücüne göre skorlayın ve önceliklendirin. Satış potansiyeli vadedenleri satış fırsatına dönüştürün. Söz konusu kriterlere göre doğru satış sorumluları atayın. Zamanınızı ve kaynaklarınızı verimli kullanın. Odaklı ve hedefli çalışın.
Tüm muhtemel fırsatlarınızın ilerlemesini size özel hazırlanan dashboardlar üzerinden bütüncül olarak izleyin. Geciken, tıkanan durumlar için hızlıca aksiyonlar alın. Muhtemel fırsatlarınızın kaybolmasının önüne geçin. Manuel takiplerden kurtulun. Dönüşüm oranlarınızı artırın. Muhtemel fırsatlarınızın performansını geçmişe yönelik ve anlık olarak değerlendirin. Hangi kampanyaların ve kanalların daha kaliteli lead ürettiğini analiz edin. İyileştirme ve gelişim fırsatlarını tespit edin, veriye dayalı kararlar alın.
Kaliteli fırsatlara odaklanın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetBir “lead”, potansiyel bir müşteri adayını temsil eder ve genellikle işletmenin ürün veya hizmetine ilgi gösteren, iletişim bilgilerini paylaşmış, daha fazla bilgi almak isteyen veya belirli bir aksiyonu tamamlamış kişiyi tanımlar. “Lead”ler (muhtemel fırsatlar), genellikle web siteleri, sosyal medya platformları, e-posta pazarlama kampanyaları ve diğer pazarlama faaliyetleriyle elde edilir. Lead’ler, işletmelerin satış sürecinin ilk aşamasındadır ve işletmenin bu potansiyel müşterileri ürün ve hizmetlerini almaya ikna ederek aktif müşteriye dönüştürmesi gerekir.
Muhtemel fırsatta potansiyel müşteri adayı, işletmenin ürün veya hizmetine ilgisini ortaya koyar, iletişim bilgisini paylaşır, bilgi almak istediğini gösterir. İşletme bunun üzerine muhtemel fırsat ile daha yakından ilgilenir ve onun ürün veya hizmetlerini satın alma ihtimalini yüksek görürse muhtemel fırsatı, satış fırsatı aşamasına geçirir.
Müşteri fırsat (lead) yönetimi, müşteri adaylarını (potansiyel müşteriler) çekmek, kaliteli olanlarını tespit edip segmente etmek ve onları müşteriye dönüştürmek için stratejiler geliştirme ve uygulama sürecidir.
İyi yapılandırılmış bir muhtemel fırsat yönetimi güçlü bir CRM yazılımı ile desteklendiğinde aşağıdaki kazanımlar ortaya çıkar:
Muhtemel fırsat (lead) yönetimi genelde 7 aşamadan oluşur:
Muhtemel fırsat (lead) yönetimi çözümümüz sizi güçlü araçlarla ve harika çıktılarla donatır. Bunlardan önde gelenleri şunlardır:
Genel olarak, muhtemel fırsat yönetimi çözümümüz, potansiyel müşteri adaylarını takip etmek, onları ilişkilerini geliştirmek ve satış süreçlerini daha etkili hale getirmek isteyen her sektörlerden tüm şirketler için uygundur.
Veri taşıması (migration) yapmanız gerekiyorsa veya karmaşık ya da büyük miktarda taşınacak veriniz varsa çözümümüzü uygulamaya alma süreniz uzayabilir. Daha önce hiç müşteri fırsat yönetimi yapmamış şirketler için uygulama neredeyse hazırdır. Başlamadan önce ayarlamanız gereken şeyler kayıt formu ve yetki uyarlamalarıdır.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı